• Doprava zdarma: 2-3 pracovní dny

  • Záruka 2+1 rok na vše z osobní péče a Avent

  • Vrácení zboží do 30 dní

0

Nákupní košík

Ve vašem nákupním košíku nejsou aktuálně žádné položky.

    Podpora Philips

    Model mé fritézy Philips Airfryer není v seznamu aplikace HomeID

    Zveřejněno dne 21. února 2024
    V následujícím článku naleznete informace o tom, jak najít model své fritézy Philips Airfryer v aplikaci HomeID.
    Aplikace HomeID ukazuje číslo modelu zařízení zkrácené jako „x“. Například pokud vlastníte model Philips Airfryer HD9650, v aplikaci zvolíte číslo HD965x.

    Pokud model vašeho zařízení nenajdete na seznamu, znamená to, že tato fritéza Airfryer nezačala prodej ve vaší zemi. V takovém případě kontaktujte poprodejní službu, která vám pomůže s dalším postupem.
    Kontaktování společnosti Philips

    S radostí vám pomůžeme

    Hledáte něco jiného?

    Prohlédněte si všechny možnosti podpory Philips

    Optimálních možností prohlížení našich stránek dosáhnete v nejnovější verzi prohlížečů Microsoft Edge, Google Chrome nebo Firefox.